Op iedere afspraak zijn onderstaande Algemene Voorwaarden van toepassing.
Overeenkomst
Een overeenkomst tussen Backstage Brows en cliënt is tot stand gekomen als:
- met cliënt een afspraak wordt gemaakt voor een behandeling en/of daarmee direct verband houdende diensten;
- uit voorraad leverbare producten worden geleverd aan cliënt;
- de cliënt opdracht geeft om producten speciaal voor cliënt te bestellen.
Uitvoering
Backstage Brows zal de behandeling zo goed en professioneel mogelijk uitvoeren waarbij de tevredenheid van cliënt bovenaan staat.
Afspraken
De cliënt dient verhindering minimaal 24 uur voorafgaand aan de afspraak te melden. Ook ziekte dient op redelijke termijn doorgegeven te worden. Dit kan via e-mail, telefonisch of via social media.
Indien de cliënt tijdig, dat wil zeggen minstens 24 uur voorafgaand aan de afspraak, annuleert, komen de afspraak en betalingsverplichting te vervallen. Annuleert de cliënt niet op tijd, maar wel binnen 12 uur voor aanvang, mag Backstage Brows 50% van het gehele bedrag voor de afgesproken behandeling aan de cliënt berekenen. Bij een no-show, dat wil zeggen niet komen opdagen zonder annulering, mag Backstage Brows het gehele bedrag voor de afgesproken behandeling berekenen.
Indien cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt, mag Backstage Brows de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele afgesproken bedrag berekenen. Komt de cliënt meer dan 10 minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aan, dan kan Backstage Brows de afspraak annuleren en het gehele afgesproken bedrag berekenen.
Garantie en aansprakelijkheid
Op alle producten die de koper bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat het product moet voldoen aan de verwachting die de koper ervan mag hebben, bij normaal gebruik van het product.
Er kan geen aanspraak op de garantie worden gemaakt in de volgende gevallen:
a. bij beschadiging door opzet of door nalatigheid;
b. bij normale slijtage;
c. bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
Wanneer cliënt niet tevreden is over het bij Backstage Brows gekochte product, welke zich wel in de juiste staat bevinden, geldt er geen geld terug garantie.
Producten kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden indien deze ongeopend en onbeschadigd zijn. Bij gegronde reden geldt de geld terug garantie.
Klachten
Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen vijf dagen na ontdekking telefonisch en schriftelijk gemeld worden aan Backstage Brows en de behandelende specialiste. Backstage Brows zal de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht gegrond is, zal Backstage Brows een passende oplossing vinden.
Overige bepalingen
Backstage Brows is gehouden aan wettelijke verplichtingen die door de overheid is opgelegd en zal ter zake hiervan jegens cliënt dan ook niet aansprakelijk zijn.
Wijzigingen in of aanvullingen op de inhoud van een behandeling of algemene voorwaarden gelden alleen, indien zij schriftelijk tussen Backstage Brows en cliënt zijn overeengekomen.